e-podroznik pl

E-podróżnik

E-podróżnik.pl to największa wyszukiwarka rozkładów jazdy oraz platforma biletowa w Polsce, dzięki której w 2015 roku zaplanowany 125 mln podróży oraz sprzedano 650 tys. biletów. Właścicielem portalu jest firma Teroplan S.A., która oferuje przewoźnikom dedykowane systemy do prowadzenia sprzedaży biletów online. Dzięki narzędziom takim jak algorytmiczne taryfy dynamiczne, taryfy skomunikowane czy programy lojalnościowe ułatwia przewoźnikom maksymalizować przychody ze sprzedaży biletów.

Ścieżka zakupowa sprzedaży biletu za pośrednictwem strony www.kolejzulawska.pl:

  1. W wyszukiwarce połączeń na stronie głównej należy wpisać relację, datę wyjazdu oraz godzinę wyjazdu.
  2. Po potwierdzeniu formatką „wyszukaj połączenie” następuje przejście do właściwego ekranu celem finalizacji transakcji.

W sprzedaży dostępne są bilety jednorazowe TAM, jednorazowe TAM/POWRÓT oraz bilet sieciowy całodzienny. Bilety dostępne są w dwóch wersjach:

  • w formie listu elektronicznego z załączonym dokumentem w postaci PDF – klient drukuje bilet
  • alternatywną formą jest dostarczenie biletu w postaci pliku na urządzenie mobilne (telefon, laptop, tablet)

Reklamacje, sugestie oraz pomoc dotyczącą zakupu biletów na pociągi Żuławskiej Kolei Dojazdowej na stronach www.kolejzulawska.pl oraz www.e-podroznik.pl można uzyskać w Biurze Obsługi Klienta e-podróżnik za pośrednictwem numeru 123994410 (wew. 2) codziennie w godz. 7:00 – 23:00 oraz pod adresem e-mail: bilety@e-podroznik.pl

Regulamin sprzedaży przez Internet i kanały mobilne dostępny jest na stronie portalu e-podróżnik.